סיבות פופולריות לרטיבות בקיר וכיצד לטפל

עבודות תחזוקה בבית יכולות לנוע דרך מנעד לא קטן של תצורות ותקלות שונות וצרכים כאלו ואחרים, בין אם מדובר בניקוי מרזבים לקראת חודשי החורף ועד לניקוי ארונות ומקררים בעונות המעבר. אבל כאשר מדובר במקרים של רטיבות בקיר, ככל הנראה שמדובר בתקלות שלא יפסחו רק על גגות הבית או בקירות שונים אלא ינועו בין החלונות, עדניות ועד למרתפים. על כן מקרים שכאלו לא יותירו אף בן בית נינוח אלא ידרשו טיפלו מידיי, זאת בשל ההשלכות אשר עלולות לפגוע לא רק בקירות הבית ובציוד רב אלא גם בבריאותם של כל יושבי הבית.

רטיבות בקיר-בלאי ודליפה

כאשר מדובר במקרים של רטיבות בקיר, אחת הסיבות השכיחות לכך תהיה ככל הנראה מקרים של בלאי. שכן גם כאשר מדובר בצינורות מגובלנים או בצינורות פלסטיק, אורך חייהם נע בין עשר עד חמש עשרה שנה בממוצע. צינורות הפלסטיק שהפכו לפופולריים בבנייה החדשה, אמנם לא מחלידים אך עדיין חשופים לכדי כשלים שונים כמו בעיות בחיבור שבין הצינורות כמו הדבקה וחיבור בין קטעים שונים. כמו כן תופעה לא פחות נפוצה היא מצבים של דליפת מים איטית, אשר עלולה לנבוע מצינורות שונים כמו צינור ביוב ונזילות המתפשטות בצורה איטית. דליפות ומקרים של בלאי עלולים לגרום לשינויים איטיים בחלק מהפעמים או להתפוצצות צינורות, כאשר יחד איתם יתלווה סימנים ראשוניים כמו שינוי בצורת הצינורות ועד לדליפה בכמויות גבוהות. להרחבה היכנסו אל https://pazkar.co.il/

 כיצד יש לטפל ומה הם הסימנים?

רטיבות בקיר תביא עימה מספר סימנים כאשר הראשון מבניהם יהיה ללא ספק חשבון מים גבוה, צבע וטיח מתקלפים באזורים שונים וכמובן בליטות במנעד אזורים לצד נפיחות ואפילו קשוי ביכולת לקרר את הבית או לחמם אותו. פתרון כדאי וחשוב במקרים שכאלו הוא כמובן איתור של אזור הנזילה, הנעשה במרבית המקרים על ידי מצלמה טרמית שתוכל לאתר את אזור הנזילה בצורה מדויקת ולהתאים בין הטיפול לבין הבעיה. כמו כן עלות איטום של סדקים בקירות חיצוניים או פנימיים, נע בעלות שבין אלף חמש מאות ועד לשלושת אלפים שקלים בהתאם לסוג האיטום והקיר.