דרושים בהייטק בירושלים

המשק הישראלי מורכב מלא מעט סקטורים שונים המניעים את הכלכלה הארצית, אבל אחד מהסקטורים שהפכו למובילים בעשור האחרון הוא כמובן ההיי טק. סקטור מורכב לא רק מאנשי תוכנה, אלא גם מאנשי תוכן למיניהם, אנשי שירות שונים ועוד. ישנם לא מעט ישראלים המבקשים גם כן לחדור אל הסקטור היוקרתי אשר מתפתח ללא הפסקה ומתפרס אל אזורים שונים בישראל, כך למשל עובדי הייטק בדרגת "ג'וניור" בתחומים שונים יוכלו למצא גם משרה בעיר כמו ירושלים. כיום דרושים בירושלים הרבה הייטקיסטים ומבין שלל המשרות שניתן למצוא בעיר נוכל להרוויח גם תנאים מעולים, הכשרות מקצועיות ועוד מגוון יתרונות שיוכלו לשמש רבים מעובדי ההייטק אל המשרה הבאה שלהם.

דרושים עובדים למשרות כלליות בהייטק ירושלים

כמו שציינו מעל סקטור הייטק אינו מורכב רק מאנשי תוכנה ופיתוח אלא ממגוון עובדים שונים, על כן מודעת הדרושים הראשונה מגייסת עבור חברת הייטק גדולה בהר חוצבים עובדי מוטוריקה עדינה וידע בסגירה וחיבור של מעגלי חשמל. הדרישות עבור משרה זו כולל זמן עבודה משעה שמונה עד השעה חמש, החל מיום ראשון ועד יום חמישי וכמובן קליטה כעובד החברה מיום ראשון וכמובן כרטיס סיבוס. משרה שגם היא בתחום ההייטק מבקשת לקלוט רכזי לקוחות. משרה זו דורשת ניסיון של מנהל שירות לקוחות, השכלה אקדמאית, טיפול והטמעה של נהלי עבודה ועוד. זמני העבודה הם מימי ראשון עד חמישי החל מהשעה שמונה ועד לשעה חמש בערב.

משרות הייטק בירושלים

אך בין המשרות הרבות שניתן למצוא בתחום היייטק בעיר הקודש, ישנן גם מודעות הפונות לעובדי הייטק כמו המשרה הבאה. משרה זו מיועדת עבור סטודנטים להנדסה תעשייה וניהול, היא נחשבת למשרת Experis הכוללת איסוף נתונים וניתוח שלהם, שימוש בכלי חיפוש בממסדי נתונים שונים, סקירת נכסי מחקר ועוד. הדרישות הן ניסיון עבודה בסיסי עם יישומי תוכנה מכוונים, יכולת עבודה בצוות וכמובן יכולת עבודה בתנאי לחץ. משרה נוספת תרה אחר מפתח Frontend ועבורה נדרשים המתמיינים להיות בעלי ניסיון של שנה עד שלוש שנים בפיתוח, תואר בהנדסת תוכנה או מדע יהמחשב, ניסיון מוכח בפיתוח מערכות web ועוד.