מוצרי אבאונד

לא מעט פעמים בחיינו נצטרך לבצע שינויי תזונתי גדול, הסיבות לכך יכולות להיות רבות והן כוללות הבאת ילדים לעולם, התבגרות מגיל שלושים ומעלה ואפילו מעורבות באירוע לא נעים. מקרים כמו אלו עלולים להוביל לשלל תוצאות ומאפיינים שעיקרם עלול להשפיע על אורך החיים שלנו, החל מפציעה, היחלשות של מערכות שונות או פגיעה באחת מהן. על כן נוכל כיום להיעזר עבור החלמה מהירה משלל פציעות, השלמה תזונתית במקרים של מחלות שונות או אפילו לאחר ניתוחים מסובכים יותר או מסובכים פחות. מוצרים של אבאונד יוכלו לתת לנו את הכיסוי המושלם לכל מערכה רפואית עימה נתמודד, החל מבעיות דיאליזה ועד לריפוי פצעים או תוספי לחולי סכרת.

תוספי אבאונד – הכיסוי המושלם

התמודד עם מצבים רפואיים איננה נעימים בחלק מהמקרים, במיוחד כאשר נצטרך אספקה של מזון דרך צינורית או תוספים שונים על מנת לרפא פצעים ובמיוחד אצל חולי סכרת, אשר בגופם ישנו קושי גדול יותר באיחוי פצעים חיצוניים ופנימיים. אחת מהמוצרים המובילים והיעילים בשימוש אצל חולי סכרת, פצעי לחץ ואפילו פצעים קשים של כווית הוא לא אחר מאשר אבקת אבאונד, אשר מסייעת בייצור של קולגן, שריר ובבניית חלבון. כל אלו קריטיים במקרים של פציעות בקרב חולי סכרת או בהחלמה מכוויות קשות ואת כל אלו נוכל לקבל תחת מעטפה מושלמת של אבקת אבאונד.

תוספי מזון מקיפים

ישנם לא מעט מחלות אשר גורמות לגוף שלנו לאבד כמות גדולה מאוד של אנרגיה, לשם כך בחברת אבאונד ייצרו את מצורי "אנשור" המצליחים לשלב מגוון רחב של וויטמינים, חלבונים, סיביים תזונתיים ועוד שלל רכיבים אשר יכולים לסייע למצבי חולי שונים. בנוסף אל משקאות אלו חברת אבואד מספקת מזונות הניתנים דרך צינורית וגם משקאות משלימי תזונה הניתנים דרך שתייה. מוצרים אלו כדוגמת "ג'בטי" מצליח לספק 1060 קלוריות, 44 גרם חלבון, 14.4 גרם סיביים תזונתיים בכל ליטר והרכב שומנים מעולה אשר נבדק על ידי איגוד הלב האמריקני. כל המוצרים הללו יכולים להיות מועילים ושימושיים לחולים רבים, לאפשר להם לא רק קבלת אנרגיה בצורה מהירה וקלה אלא גם ללא מאמץ פיזי.