השוואת קרנות השתלמות 10 שנים

קרן השתלמות נחשבת לאחת מבין שלל הכלים הפנסיונים הנמצאים כיום בשוק עבור שכירים ועצמאים, קרן זו מיועדת להשקעה וחיסכון יחד עם הטבות מס שונות גם לעצמאים וגם לשכירים. תנאים אלו מאפשרים לכסף שאותו הפקדתם להמשך לאחר שש שנים או כעבור 3 שנים עבור השתלמות מקצועית כזו או אחרת, וכמובן כאשר תצאו לפנסיה. עבור העצמאים הפקדה לקרן השתלמות נחשבת להוצאה מוכרת ועבור שכירים ישנו פטור ממס הכנסה מחלקו של המעסיק. כך או כך קרן השתלמות הפכה להיות אחת הדרכים המעולות להנות מריבית ולא דרך הבנקים, ובחלק מקרנות ההשתלמות שתוכלו למצוא היום ישנם גם קרנות השתלמות המיועדות לעשר שנים ואף יותר, עם הטבות שונות ומסלולים מעולים. אבל רגע לפני שאתם רצים לחפש אחר קרן כזו, הכנו עבורכם השוואה בין קרנות השתלמות המתאימות להשקעות כאלו.

מנורה מבטחים השתלמות-מניות חו"ל

הקרו המנוהלת על ידי קבוצת מנורה מבטחים היא קרן במסלול מניות, בעלת סיווג גבוהה מאוד להשקעה כאשר מספר רמת הסיכון שלה כיום הוא 7. הקרן שנהנתה בעשר השנים האחרונות מדירוג מחמיא במקום השני, נהנת גם מ114.13 אחוזי תשואה בעשר השנים האחרונות, כאשר ציון השארפ של הקרן כיום הוא 0.98 וב10 השנים האחרונות היה 31.46 סך הכל. יחד עם כל אלו דמי הניהול של הקרן עומדים כיום על כ 0.52 ובחודש האחרון הצליחה הקרן לעשות 0.20 אחוזי תשואה.

אנליסט השתלמות מניות

הקרן שנמצאת גם היא במסלול מניות מנוהלת על ידי "אנליסט השקעות" ובעשר השנים האחרונות הצליחה לייצר תשואה של 107.17 אחוזים ובדירוג ההון עמדה במקום הראשון. בעשר השנים האחרונות הצליחה הקרן להיות ממוקמת רק במקום ה3 בדירוג זה, עם זאת רמת הסיכון שלה מוגדר כגבוהה מאוד ומספר רמת הסיכון עומד כיום על 7. מדד שראפ של החברה כיום מדורג כ1.12 ובעזר השנים האחרונות על כ 26.8. ממוצע דמי הניהול בקרן עומד כיום על 0.6 ובחודש יולי ביצעה הקרן 0.62 אחוזי תשואה.

אלטשולר שחם השתלמות מניות

קרן אלטשולר שחם דורגה בעשר השנים האחרונות במקום הראשון בדירוג הון, אך בשנים האחרונות חווה מעט ירידה כשבשנה האחרונה נרשמה במקום העשירים. יחד עם זאת בחלוף העשור האחרון הצליחה הקרן לייצר תשואה של כ136.1 אחוזים עם מדד שארפ של 36.51. הקרן שמסווגת ברמת סיכון גבוהה מאוד, גובה דמי ניהול של כ0.74 אחוזים.