האם עדיף לקנות או לשכור דירה בתל אביב?

שוק הנדלן בארץ יכול להיות כאב ראש כמעט לכל סוגי האוכלוסיה בישראל, בטח אם נשאלת השאלה האם עדיף לקנות או לשכור דירה בתל אביב? השאלה הזו להשען על לא מעט מאפיינים דירות שאתם תרצו לקנות או שתרצו להשכיר, כך שתוכלו להתלבט בין דירה לקנייה חדשה באזור מתחדש עם עלות יחסית נמוכה לאזור כמו תל אביב. או שתוכלו להתלבט בין דירה להשכרה במרכז העיר ובדירה מעט ישנה שאמורה לעבור תמ א או להשכיר דירה ממש על קו החוף. לכן בשביל שלא תסתבכו יתר על מידה, במאמר הבא ננסה לעשות לכם מעט סדר בין קנייה או השכרה של דירה בתל אביב.

האם עדיף לשכור דירה בתל אביב?

אז את הדירות בתל אביב אפשר לחלק בצורה די בוטה ל3 סוגים, את הדירות החדשות, הדירות היחסית ותיקות והדירות שמחכות לתמ"א.לכל אלו אפשר להוסיף גם את האזורים המשפיעים לא מעט על מחירי השכירות, והופ קיבלנו כאב ראש לא קטן. אז לפני כל זה חשוב להבין את האזור שבו אתם רוצים לעבור אליו.

דרום תל אביב ויפו
אם נסקור בקצרה את דרום תל אביב ויפו, תוכלו לראות לא מעט בניינים מתחדשים ופרויקטים עירוני שמתבצעים באזור. משמע שתוכלו למצוא מגוון של דירות, החל מדירות חדשות מהניילונים ועד לדירות מתחדשות וותיקות. המחירים באזור הזה יכולים להתחיל ב3 אלפים שקלים לחודש שכירות ולהסתיים גם ב6 ו7 אלף שקלים. כמובן שגם הגודל וכמות החדרים היא פרמטר חשוב במחיר הסופי.

מרכז תל אביב וצפונה
במרכז העיר הצפיפות די מזכירה את אזור הדרום, אבל ככל שתעלו צפונה יותר תוכלו גם למצוא יותר מרחבים ותשתיות ברמה הרבה יותר גבוהה. אבל יחד עם המרחבים והתשתיות, גם המחירים ברוב הפעמים יהיו גבוהים משמעותית מאזור הדרום. וגם הסבירות שתמצאו דירות יותר "ותיקות" או כאלו המחכות לתמ"א ילך ויפחת. כמובן שצריך לקחת בחשבון גם כן את רמת האבזור השונה בדירות, מכיוון שבאזור הזה שבעיר המחירים גם כן משתנים.

האם עדיף לקנות דירה בתל אביב?

מחירי הדירות בתל אביב נחשבים לגבוהים משאר האזורים בארץ, גם אם ננסה לחלק את הדירות בצורה גסה לקטגוריות או מידת התיישנות, הממוצע למטר מרובע עדיין יהיה גבוהה משאר הארץ. אבל מכיוון שהעיר תל אביב היא עיר ללא הפסקה, כך גם הבניה וההתחדשות בה לא מסתיימים גם אחרי 12 בלילה, בין אם אלו התשתיות המתחדשות והרכבת הקלה שכבר תופסת תאוצה ובין אם באזורים ותיקים שעוברים שינוי והתחדשות.  המחיר הממוצע לשטח מרובע בצפון העיר נע בין 45 אלף שקלים לעד 66 אלף שקלים, וכמובן שהמחיר משתנה לפי האזור, האבזור שנת הבנייה ועוד. גם בדרום תל אביב האזורים לא ממש נמוכים, כאשר הממוצע למטר מרובע מתחיל ב30 אלף באזורים שונים בדרום ובחלקים לא קטנים ממנו הממוצע גם גודל ומגיע ל40 אלף שקלים למטר מרובע.
להמשך קריאה – https://yav.co.il/דירות-4-חדרים-למכירה-בתל-אביב/